دفتر ترجمه رسمی جوان

ارائه خدمات ترجمه رسمی، به عنوان یکی از دفاتر ترجمه رسمی مشهد تحت نظارت قوه قضائیه

دفتر ترجمه رسمی جوان

ارائه خدمات ترجمه رسمی، به عنوان یکی از دفاتر ترجمه رسمی مشهد تحت نظارت قوه قضائیه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دارالترجمه رسمی,ترجمه رسمی دادگستری,دارالترجمه رسمی مشهد,ترجمه رسمی گواهی ها

دروغ گفتن برای مهاجرت به کانادا

دروغ گفتن برای مهاجرت به کانادا

دروغ گفتن برای مهاجرت به کانادا

وقتی اقدام به پر کردن فرمهای مهاجرت می کنید (چه به کمک وکیل و یا بدون وکیل)، ممکن است وسوسه شوید برای کسب امتیاز لازم و یا تضمین امتیاز خود، دست به تقلب بزنید. تقلب به معنای ارائه اطلاعات نادرست، بزرگنمایی پاره ای مسایل یا مخفی کردن بعضی مسایل است.

چنین حرکتی بسیار خطرناک است. اگر دست شما هنگام بررسی
پرونده تان رو شود، آن وقت باید خواب مهاجرت کانادا را در سر بپرورانید. به خاطر داشته باشید که اگر شما بدون دروغ گویی و تقلب رد شوید، شانس این را دارید که در آینده و با تغییر وضعیتتان دوباره برای مهاجرت اقدام کنید؛ ولی اگر تقلبی در کار باشد شانس اینکه بعدها بتوانید برای مهاجرت اقدام کنید تقریبا صفر است.

مساله دیگری که بسیاری از عزیزان از آن مطلع نیستند، آن است که اگر هنگام مصاحبه دست متقلب رو نشود و به کانادا بیاید، بعدها در هر مرحله که باشد، حتی اگر شهروند (تابع) Citizen کانادا هم شده باشد، از کشور کانادا اخراج و حق اقامت و یا شهروندی (تابعیت) وی گرفته خواهد شد. قانون کانادا به گونه ای تنظیم شده است که اگر فردی دچار جرم بزرگی indictive offence شده باشد (که تقلب و دروغ گویی هنگام اقدام برای مهاجرت جزو جرم های بزرگ است) جرم وی با مرور زمان به سادگی قابل بخشایش و یا حتی تخفیف درجه تنبیه نیست.

هر سال چندین نفر در کانادا به همین دلایل حق تابعیت یا اقامت خود را از دست می دهند. حتی کسانی بوده اند که پس از سالها ورود و زندگی در کانادا دچار این مشکل شده اند؛ بنابراین تأکید می کنم که به خاطر داشته باشید صداقت بهترین راه حل است و تقلب و دروغ گویی می تواند عواقب ناخرسندی داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی